Black & White

10/06/2014

pictures by Petra Orlová

BLACK & WHITE. They are probably my favourite "colors" of this season. (I just have tu write quotes! :D). The total wonder. Until today, I was trying to avoid black. Maybe, it was because of how is this color dark, vaguely and mysterious. But as we grow after and after everyday, we changing to, changing our opinions and even fears. I guess, I stopped to fearing of black, but this is not the best/ the worst. The best/ the worst is, than I fall in love of black color! (And do you know what is the best investing? Black backpack! You simply have to love it! But don´t tell anybody, otherwise everyone would want it! pssst

/

BLACK & WHITE. V poslední době jsou to moje nejoblíbenější "barvy" na nošení. (Prostě jsem musela napsat ty uvozovky, jinak to nešlo! :D.) Čemuž se celkem divím. Až do nedávna jsem se černé snažila vyhýbat. Možná to bylo proto, že na mě působila až moc temně, nejasně až tajemně. Ale, jak člověk každým dnem roste a každým dnem se rozvíjí, mění se jeho názory, stanoviska a i strachy. Asi jsem se přestala bát černý, ale to není to nejhorší/nejlepší.Ta horší/lepší část je, že jsem se do ní asi i zamilovala. (A mimochodem, co je lepší investice, než investice do černé? Ano správně! Investice do černého batůžku! Ale nikomu to neříkejte, jinak by ho chtěl každý, pšššt!!).



backpack: CroppTown
pulllover, shoes: F&F
jeans: H&M
white shirt: TallyWejl




You Might Also Like

6 komentářů

  1. Batoh je super , aj ten svetrík sa mipáči a vlastne celý look je krásny :)

    pozívam ťa do súťaže u mňa na blogu:

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2014/10/find-my-age-win.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten batoh je fakt pěkný! :) Zítra by mi měl přijít bilý koženkový, už se nemůžu dočkat! :)
    Outfit ti moc sluší, mám stejný pulovr akorát v baby blue :D
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)
      (jo,tak na bílý batůžek bych se taky těšila :D)

      Vymazat
  3. Ten sveter je mega dokonalý!!! <3

    OdpovědětVymazat