Simple vibes

5/26/2015

pictures by Josefína Bielková

SOMEHOW IT HAPPENS. I was infected! I have been tampered with! Or how can I call it? Tell me it. I nee, like really need, new phone now! I miss it so much and I miss instagram soooo much! But do you know the worst? I found out I wanna only and only iPhone. Who is to blame? Everyone and everything and every bands and shops, because you always can find perfect phone case for your iPhone, but another one? No no. But anyway, it will somehow happen. As always. Have a sunny and successful week! :)

NĚJAK TO DOPADNE
. Byla jsem infikována! Byla jsem zmanipulována! Jak bych to ještě mohla nazvat? ZiPhonována? No řekněte, jak byste to jinak nazvaly? Já už nutně potřebuju telefon! Potřebuju instagram, táááákhle moc. Teda, asi to potřebuju, ve skutečnosti nepotřebuju, ale znáte to, víte to, co myslím, ne? Ten, kdo zná mojí příhodu, "mobil a voda", ví, že od onoho incidentu jsem značně zoufalá. Ale být závislá na mobilu není na celé věci to nejhorší. Nejhorší je, že jsem zjistila, že jiný telefon než iPhone nechci a to je to nejhorší! Kdo za to může? Okolí! Všichni a všechno a obchody a značky, kteří diskriminují jiné telefony (no řekněte, všude jsou jen ty úúúúúžasný obaly pro iPhony, ostatní se musí jít bodnout, takže všechny telefony, co nemají vyrytý na zádech jablko, musí chodit nahatý!). Děs a hrůza, děs a hrůza. Ale ono to nějak dopadne. Ono vždycky všechno nějak dopadne. Krásný (a hlavně slunečný) a úspěšný zbytek týdne! :)



jeans: H&M
top: Promod
sunglasses, shoes: F&F


You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tiež som si vytrpela bez mobilu. Bol preč tri mesiace. (tri mesiace bez instagramu) Je to na zaplakanie :( Mám problém nájsť si pekný kryt na mobil, pretože nemám IPhone takže môj mobil musí chodiť nahý, ako si už povedala. :D Ináč outfit je super hlavne bunda :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to fakt k pláči :D bééé.. :D jinak děkuju! :))

      Vymazat
  2. No já si na svůj mobil dávám sakra bacha :D Jednou jsem měla takovou nehodu a zůstala jsem týden bez mobilu a byl ajsem jam jak bez ruky :D
    A ta bundička se mi taky líbí :)
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc dobré, a za rifle ťa chválim <3 Mám rovnaké, ale už mi padajú tak ma to mrzí bo sú strašne pohodlné aspoň teda pre mňa <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, že budu znít jako naprostý deb*l, ale třeba já se až tak o nejvyspělejší technologii (přesněji telefony) nezajímám. To raději utrácím peníze za to oblečení. Pro mě je mobil prostě jen na telefonování/esemeskování. Instagram jsem si založila přes počítač (jo, přiznávám se :D, trapák!), jinak komunikuji na FB s přáteli zase přes počítač a jinak mi úplně poslouží moje stará Nokia. Jo, já vím... :D
    Ale faktem, je, že na iPhony, ale obecně jakékoliv dotykáče jsou na oko fakt hezké, žejo ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že je to hlavní důvod, proč se pořád ochomejtám kolem té koupě nového telefonu. Raději vidím ty peníze na sobě (oblečení) než v kapse :D a máš pravdu, většinu komunikace mám taky před FB... Jo a náhodou je podle mě ta "stará Nokie" mnohem víc cool než nějakej smartphone :D :))

      Vymazat
  5. skvely;) slusi ti to:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat