Sunny funny day

5/31/2015

 pictures by Josefína Bielková
To by jeden nevěřil, ale takovou srandu už jsem dlouho nezažila. Hmmm a to mi volal jenom telefoní operátor, ha! Napřed jsem to brala jako tak normálně, ale pak mě to začalo bavit a začala jsme si dělat (drobátko) srandu. Na to musíte takhle: 1.) zvednout telefon 2.) zmást je a tvrdit, že nejste majitelem simkarty 3.) připustit, že jste majitelem simkarty 4.) na otázku, jestli by jste nechtěli levné volání odpovědět, že nevoláte (nastává zaražené mlčení) 5.) následuje otázka, že když netelefonujete, tak zajisté hodně esemeskujete, musíte odpovědět, že neposíláte žádné sms (následuje další ještě delší mlčení) 6.) následuje věta, že když telefon nepoužívate ani na jdnu z těchto dvou základních funkcí telefonu, zajisté používáte internet a na to následně odpovíte, že je váš telefon rozbitý a že se nelze připojit ani na wifi ani internet již nějakou dobu. Následuje další dlooouhé mlčení, poté následuje smích a otázka, na co že to používám telefon. Na to odpovím, že ho mám místo hodinek, protože hodinky mám rozbité a v opravně a že nevím jak on, ale že je to podle mého názoru nejlepší využití smartphonů. Nakonec mu popřeju hezký den a že doufám, že jsme ho dostatečně pobavila (myslím, že jo protože se smál ještě víc než já), no a na závěr jsem ho musela požádat, aby hovor konečně ukončil, jelikož můj telefon nemůže pokládat hovory, protože je vážně rozbitý (to byl hlavní důvod, že jsem to netípla hned po první větě "dobrý den, tady O2" a zašlo to až tak daleko)... A jaká fany-story potkala vás? (Moment, vy jste tohle dočetli až do konce? Tak to je za tři hvězdičky!) Pac a pusu pac a pusu.


shoes: Converse
jeans: DIY
shirt: Promod
sunglasses: Gate


You Might Also Like

18 komentářů

  1. Ten sveter sa mi naozaj páči ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Love your casual look, the cardigan and the sunglasses are TOP :) You have the same look as Jane Birkin ;)

    Bisous from France,
    Sand.

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I love these sunglasses and cardigan so much <3 and thanks you, it´s lovely :))

      Vymazat
  3. hej tak to by mě také pobavilo :D dobrý historka! :)
    pěkný outfit.

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi mě fakt pobavila. :) Já taky jednou vedla vtipný rozhovor s operátorem, ale už je to dávno a nemůžu si vzpomenout, jak to probíhalo...

    Denně bavím kolegy v práci tím, že na jejich žádosti typu "nemohla bys mi zařídit to a to.." odpovídám ledové "ne". Na sekundu se zarazí, přemýšlejí, ale pak se začnou smát, protože pochopí, že je to jen vtip a samozřejmě to pro ně udělám. Ale zrovna nedávno to jeden nepochopil a málem se urazil... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to dělam taky :D jakože nasadím hrozně vážnou tvář a odpovím ledové "ne", nato se začnu vždycky hrozně smát :D.... a ty lidi, co to nepochopí achjoo... nezbává, než se tomu zasmát taky :D :))

      Vymazat
  5. super ako vždy, ale tie okuliare sú top!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý outfit! :) krásný džíny!

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  7. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, to je krása, hrozně ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aspoň se v tý kóji v callcentru pobavil.. :D Já teda jo, a mám silné nutkání to taky vyzkoušet :D
    Krásný outfit.. ten svetřík je z F&F, ne? Taky jsem kolem něho několikrát kroužila a váhala, jestli si ho koupit, nebo ne a nakonec to dopadlo tak, že mi ho vyprodali :(

    Klára
    NARA// czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jono snad se pobavil stejně jako já :D
      jojo, svetr je z F&F :) to přesně znám... než se rozhoupu ke koupi, ta věc, nad kterou tak dlouho přemýšlím a rozmýšlím je nakonec pryč, bééé,... ale počkej, uvidíš, že tam za chvíli bude jisto jistě nějaký lepší a hezčí!! :))

      Vymazat
  10. Ten outfit se mi dost líbí :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat