Green power

6/21/2015

 pictures by Josefína Bielková
GREEN POWER. Gray days, gray weather, gray walls, gray dishes. Exactly, last days are as this. So I am so glad I have found my "green power" I mean my beloved new green turtlneck. Such an accident I got it, but I am so lucky for it! It´s perfect for these gray days, don´t you think? I hope summer is comming again and I am looking forward to sun, hot and summer days, and how about you?

ZELENÁ SÍLA. Šedivé dny, šedivé počasí, šedivé stěny, šedivé jídlo. Přesně takové jsou poslední dny. Takové bléé. Alespoň, že jsem nalezla tuto mojí "zelenou sílu" v podobě roláku! Takovou náhodou jsem se k němu dostala a takovou náhodou jsem si ho oblékla a takovou náhodou se skvěle hodí právě do nynějších šedivých dnů, nemyslíte? Už aby bylo opět sluníčko, teplo, horko, vedro, hic, prostě už aby bylo léto, nemyslíte?



shoes: F&F
turtleneck: Zara
light jeans and bag: H&M
sunglasses: Gate

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Hrozně moc ti to sluší! A máš naprostou pravdu - vážně dokáže bledý outfit i šedý den hezky rozzářit :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) no vypadá to, že ten svetr budu nosit ještě pár dní, jak tak koukám na předpověď :D

      Vymazat
  2. Ja som sa asi do teba zamilovala <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. Perfect outfit:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovědětVymazat
  4. Such a lovely colour, it matches perfectly with your hair! x

    OdpovědětVymazat
  5. thanks you so much Natalie!! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Love this look Bisous from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten svetr je dokonalej! Přesně tenhle odstín zelený mám snad ze všech nejraději a tobě to v něm neskutečně sluší !!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem si tuhle barvu doslova zamilovala <3 a jinak děkuju :))

      Vymazat