Inspiration & tips: Summer needs

6/09/2015



SUMMER NEEDS. It´s cold and about ten degrees and I am freezing in my sweater, but wait, it should be June! So don´t be surprised I couldn't help to myself and I had to created this post of summer needs. And which items I need for this season?
1. overall- interesting and little bit strange or with some fruit? I need all
2. palms- I love palms so I need them everywhere (even on my bra for example)
3. trainers- these shoes are perfect for this summer, they´re ultra light and when you are wearing them you feel as in heaven!
4. case for this taste- who don´t want fresh, cute and stylish phone case, especially with some juicy fruit?
5. beach please- this textile bag won't bore me never
6. jeans- different, interesting and little bit weird, yes, it´s what I need
7. sunglasses- the best one? cat one

And how about you? :)


LETNÍ POTŘEBY. Venku je asi tak deset stupňů, mrznu ve svetru a kalendář mi přitom vesele hlásí, že je desáteho června! Tak se mi nedivte, že jsem prostě musela vytvořit nějakou letní splácaninu s těmito věcičkami. A co by mi do posedních šedavých dnů mohlo přinést trochu léta?
 

1. overal- čím zajímavější/divnější, tím lepší
2. odlehčené tenisky- Vansky nejsou jenom Vansky a tyhlecty krasavci s odlehčenou podrážkou jsou na letní pobíhání po městě jako dělané
3. palmičky- palmičky všude a na všem (včetně spodního prádla), prostě miluju palmičky!
4. obal k nakousnutí- kdo by nechtěl mít takto šťavnatý mobil? já já já
5. beach please- plátěných tašek není nikdy dost a pokud vypovídají i něco o vaší náladě, nemůže to být na škodu
6. džíny- ale ne takový normální, ani ty normalně rozdrbaný, ale takový jinačí, takový zvláštní a trochu divný
7. brýle- těch není nikdy dost, zvláště tech kočičích


A co vy a letní přípravy? :)



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Nejakej hezkej overalek neustale hledam, ale vzdycky mi jsou vsechny kratky :/

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  2. Great picks... love everything here!!!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpovědětVymazat
  3. Love that summer dress! Great items, and nice blog you have!

    Xx

    OdpovědětVymazat