Peplum peach

6/12/2015

 pictures by Josefína Bielková

NEROZHODNÝ. Nerozhodnost by měla mít své meze! Například já patřím mezi ty nešťastníky, co dokáží prosedět v restauraci půl hodiny jenom nad jídelním lístkem (a to ještě třeba v restauraci, kde jsou pouze tři vegetariánská jídla!) a nemůžou se prostě rozhodnout. Nebo například nad věcmi, jako: vločky nebo lupínka, tenisky nebo mokasíny, dokážu strávit značnou část svého dne (někdy o tom přemýšlím den dopředu :D) a začíná mi to připadat zcela běžné a normální, ale opravdu nevím, co by si jeden pomyslel, kdyby mě viděl včera v obchodě, kde jsem v ruce držela dvě poslední trička, obě byla naprosto stejná, stejná velikost, materiál prostě to samé, ale já nevěděla s jakým mám jít k pokladně! No, nakonec jsme si vybrala to, které na mě působilo líp (ikdyž bylo naprosto stejné jako to druhé, takže absolutně nemám ponětí, jaktože na mě zapůsobilo lepším dojmem, na to se mě vážně neptejte!:D). A s jakými divnosti sami sebe se setkáváte vy?


top: Promod
shorts: C&A
sandals: H&M


You Might Also Like

21 komentářů

  1. I love you entire outfit, specially the top, it's so beautiful!

    http://fashioniswhatineed.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thanks Andrea, I really like this top too <3

      Vymazat
  2. I adore minimal looks!!!! so nice top!!!!!!
    xoxo
    www.stilettoslauragonzalez.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  3. love the peach peplum, it's so on-trend and chic
    you look great

    http://www.theitalianglam.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý fotky, outfit vypadá super :-)
    A s tou nerozhodností to mám podobně, v restauraci taky dlouho vybírám, a to s tím tričkem... to dělám taky! :D

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit a naprosto tě chápu! Jsem na tom úplně stejně, vždycky si musím všechno promyslet! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné, jemné, ženské! Veľmi ti to pristane!

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. děkuju Anet!:)))
      (asi se uděkuju, ale jsme fakt ráda!) :))

      Vymazat
  8. Anonymní6/14/2015

    great pictures, and i love the top! :)

    www.bykaja.com

    OdpovědětVymazat
  9. Love thar cute basic look!

    OdpovědětVymazat
  10. Those sunglasses are the perfect touch to your outfit! Love the way you styled this!
    ~Sophia
    http://plaidismyfavouritecolour.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. jemne pekne :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely outfit! I love this color.
    Kisses from www.vanedresscode.com

    OdpovědětVymazat
  13. I am obsessed with anything blush colored. Love that top on you!

    xx Yasmin
    http://banglesandbungalows.com

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý outfit!!! Top je úžasný!

    OdpovědětVymazat