#INSTADIARY: Month in pictures

12/14/2015

Říká se, že advent a předvánoční období by mělo být plné klidu a míru a kdesi-cosi. Že nemám dárky a podobně, to mě fakticky ani moc nebere (což je u mě už co říct!). Připadám si, jako ve spomaleném (nebo v zrychleném?) filmu. Ze školy do školy, úkol za úkolem, vyřídit to a tamto a pak se stane to, že je najednou večer, já padnu do postele, usnu a najednou je zase ráno a zase to samé. Tedy, alespoň takové jsou poslední dva týdny.  A najednou: Cože? Že za týden a něco jsou Vánoce? Počkat, počkat! Vánoce = volno, nacpané pupky, pohádky od rána do večera, klídeček (tedy relativní) a a A? Spánek! Sladký a dlouhý spánek! Toť jediné, po čem nejvíce toužím! Už aby byl tento týden za námi (nebo alespoň za mnou, uhaa)! Mějte se krásně (proč se mi chce vždycky dopsat "a fanfárově"? :D)!

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Máš moc hezky zabalené dárky :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto dokonalé fotky jako vždy a mám to stejně! Dnes jsem napsala poslední test a už si jen užívám. I když stres ohledně dárků už mě dohnal! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. uzi si Vianoce!
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné fotky! :) A krásne Vianoce prajem :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat