Inspiration & tips: shopping and 5 tips how to save your money

8/10/2015


5 TIPŮ, JAK UŠETŘIT PENÍZE PŘI NAKUPOVÁNÍ. Děláme to všichni a pořád. Je to nevyhnutelné snad pro většinu lidi (teda až na ty původní kmeny, který pro svá společenstava moudře zvolily výměnný obchod). Nakupování. Ať už chcete croissanta k snídani, nebo nové boty na zimu, jít nakoupit je nevyhnutelné. Ale obzvláště u nakupování oblečení se na to musí fikaně! Tedy pokud chcete, to co chcete za nejlepší cenu a popřípadě získat i kousky, které nikdo jen tak rozhodně nebude mít! Hm? Tak co dál?


1.) NAKUPUJTE VE SLEVÁCH
To je mi ale novinka, že nejvýhodněší nákup je ten se slevou. V šatníku mám většinu svého oblečení ze slev a akcí. Málokdy jsme ochotná dát plnou cenu za kousek, který je prostě "módní" či je z nejnovější kolekce, o které vám všichni vtloukávají do hlavy, že ji musíte mít. Musel by to být opravdu bombastický kousek (ne, přímo kus!), abych vynulovala svoje konto. Naštěstí mám jakýsi čip, či magnet (či co to je) a většinou je to takhle: "Pff.. za ty šaty chtějí tolik? to ať si je nechají". O měsíc později:  "Jé, na ty šaty je sleva a mají poslední tři velikosti i s tou mojí! Ale hmmm 50% neni moc velká sleva na to, jak jsou drahé". O další dva týdny později: "Helemese to jsou ty šaty a poslední a moje velikost a no nééé vždyť jsou skoro zadarmo!" ha a je to. Takhle nějak nakupuju (většinou). Prostě si mě to samo najde no.

Pokud jste líní, jako vášky a nejraději nakupujete online, dám vám úžasnou, ne, přímo skvostnou radu. Nedávno jsme totiž narazila na portál PLNAPENEZENKA.CZ , kde se stačí zaregistrovat, vybrat si svůj oblíbený e-shop a nakupovat. Ze svého nákupu tak můžete získat na zpět až 15% na svoje konto (+ ještě získáte peníze za registraci!) a peníze si můžete nechat kdykoli vyplatit na svůj účet. Najdete tu třeba zoot.cz, answear.cz, damejidlo.cz či mall.cz. Stačí se jen přihlášen přes tento portál prokliknout a spolu s nakupováním si můžete i slušně vydělat! A kdoby nechtěl, při nakupování oblečení (nebo čehokoliv jiného), takto profitovat ze svého vlastního nákupu, že. Tak pokud jste jeden z vášnivých "online-shopping-masterů", myslím, že už nemáte na co čekat!



3.) PRODÁVEJ
Ne, nemyslím tím, že přes noc ušiješ kolekci oblečení a druhý den si otevřeš e-shop a budeš prodávat (ikdyž, pokud se dneska večer na to chystáš, tak mi dej stopro vědět!). Vše začíná u odhodlání a pokračujete přes den (či dny) strávených u své skříně spolu s dlouhým, dlooouhým přebíráním svého oblečení. Vše, co jsi už na sobě neměla věky, vše, co je ti již těsné/volné, vše, o čem ani nevíš, jak se to ocitlo u tebe ve skříni, jednoduše vyřaď! Nech si skutečně to, s čím jsi si na 100% jistá, že to ještě unosíš. A ty dobré kousky, o kterých víš, že by ještě někdo mohl unosit, prodej. Nafoť je a hoď je na internet. Já osobně používám a doporučuji vinted.cz (zde najdeš i můj profil), kde se dobře prodává, nakupuje,a le i mění! Nebo můžeš zkusit i jiné stránky, myslím, že trendbook.cz či obyčejný facebook postačí. Můžeš si tak i něco málo vidělat za oblečení, které by ti stejnak leželo ve skříni.

4.) SECONDHANDY A VINTAGE BUTIKY
Nad seconhandy a vintage butiky se neohrnuje nos! Dřív jsem si myslela, že je to místo "odpadkového oblečení", které si kupují lidé, co nemají vkus či peníze. Ale teď mě tam najdete častěji než v H&Mku. A musím říct, že jsem i mile překvapená, kolik stylových lidí tam dnes již potkáte! A co teprve to, když vaš smutek, že jste se tak dlouho přehrabovaly a zybtečně, vyléčí nalezení ultra jedinečného kousku, u kterého jste si naprosto jistá, že ho nikdo jiný nebude mít a ještě za směšnou cenu!

5.) V ZIMĚ NA LÉTO V LÉTĚ NA ZIMU
Přijde vám divné si v červenci kupovat svetry? Mě už ani moc ne. Dělám to tak skoro vždy. V létě nakupuji, co budu potřebovat na zimu a v zimě zas to, co budu potřebvat na léto. Sice je sortiment omezenější, ale mezi sezóními slevami najdete vždy i něco z předešlé kolekce. Třeba takhe jsem si asi před dvěma týdny koupila svetr za 200,- a předevčírem jsem ho viděla nastrčený v nové podzimní kolekci (prostě nějak záhadně zmizel z věšáku se slevami, strhl si přitom červéné cedulky se slevou a opatrně vklouzl na přední věšák, nebo co jako). No a v září nebo v březno si většinou koupím nějaké plavky. Tato rada je taková univerzálně zvláštní. Jde hlavně o štěstí a chuť něco najít a získat, ale pokaždé se mi to vylatilo!


Pokud jste článek dočetli až do konce, máte u mě hvězdičku (ne, dvě hvězdičky!), protože je to asi nejdelší článek, který jsem zde publikovala. To víte, je léto a to je čas, kdy se konečně můžu víc rozepsat, hehe. Doufám, že si některou z rad (nebo všechny) vemete k srdci a pomůže vám! Krásné pondělí! :)


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tyhle věci praktikuji, ale stejně mi přijde, že to má peněženka nepociťuje...čím to bude? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo tak tyhle záhady (záhadně) znám taky :D :D taky by mě to někdy opravdu zajímalo no ... :D

      Vymazat
  2. Ako píšeš nakupovanie v zľavách dokáže byť naozaj výhodné. Minulý rok som na začiatku jari obdivovala jednu sukňu v CA. Bola krásna, nuž ale ako to pri nových kolekciách býva, tak cena bola trochu viac prestrelená. Pozerala som na ňu naozaj dlho a vyplatilo sa! Keď v strede augusta začala obchod okupovať jesenná kolekcia, našla som ju zľavnenú na 8 eur. Môžem teda len potvrdiť, že niekedy sa oplatí čakať :)

    http://boredlittlebigperson.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :) Já většinou když vidím v H&M slevy, tak se tam okamžitě hrnu, začnu se přehrabovat ve slevněném oblečení a potom stejně vždycky odejdu s nejdražším neslevněným kouskem .. :D Nějak nemám to slevové štěstí jako ty :D

    Me Adelaida

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní8/11/2015

    Great inspirations!
    Good vibes Fox
    -www.wanderlife.tv

    OdpovědětVymazat
  5. Love these kinds of posts!! Thanks for sharing! Great tips:)
    -B

    http://www.itssuperfashion.com/2015/08/aldo-shoes-fall-2015-2/

    OdpovědětVymazat